Krzesło @-MOTION Nowy Styl
towar niedostępny
Opis
Ergonomiczne krzesło biurowe wyposażone w wysokiej klasy mechanizm synchroniczny*. Z opcjonalną funkcją regulacji głębokości siedziska - szczególnie przydatne w przypadku nieco wyższych użytkowników. Oraz opcjonalną funkcją ujemnego kąta pochylenia siedziska. Funkcja ta jest szczególnie przydatna, dla których osób praca wymaga pochylenia nad blatem roboczym. Dzięki zastosowaniu ujemnego kąta nasze plecy nie tracą kontaktu z oparciem krzesła. Krzesło wyposażone jest w miękkie, tapicerowane siedzisko oraz oparcie z wysokogatunkowej siatki, zapewniającej idealne dopasowanie do pleców użytkownika oraz lepszą przewiewność. Zastosowany mechanizm pozwala na:
- Możliwość swobodnego kołysania się
- Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach
- Regulowana wysokość krzesła - pozwala na dopasowanie się do użytkownika o każdym wzroście
- Regulacja siły oporu oparcia.
- System Anti-Shock zabezpieczający przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika po zwolnieniu blokady
- Regulowane podłokietniki w zakresie góra-dół oraz przód-tył-na boki. Podłokietniki wykończone miękką nakładką z tworzywa
- Krzesło posiada elegancką podstawę z polerowanego aluminium
- Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub do powierzchni twardych.
Krzesło objęte jest aż 5-letnią gwarancją producenta z serwisem w systemie door to door. Ewentualne usterki naprawiane są w miejscu użytkowania krzesła.
Produkt posiada Atest Badań Wytrzymałościowych Remodex.
*Czym jest mechanizm synchroniczny?
Oparcie odchyla się wraz z siedziskiem w stosunku 2:1. Dzięki tej funkcji, niwelujemy ucisk siedziska na tętnice udowe, zmniejsza to dyskomfort związany z gorszym krążeniem krwi. Krzesła biurowe z funkcją synchronicznego odchylania oparcia i siedziska zapewniają większy komfort siedzenia podczas długiej pracy w pozycji siedzącej.
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.