Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU GRANT Jerzy Kaczanowski
ul. Droszyńskiego 15
Gdańsk, 80-381
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PHU GRANT Jerzy Kaczanowski
ul. Droszyńskiego 15
Gdańsk, 80-381
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Uprzejmie informujemy, iż towary zakupione według indywidualnych zamówień zamawiającego-wybarwienia, tkaniny, mechanizmy itp.; nie podlegają zwrotowi, ani odstąpieniu od umowy.
Wobec powyższego zastosowanie ma Ustawa o Prawach Konsumenta DZ.U.z 2014r. poz.827