Kupkrzeslo.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Regulamin

Regulamin

1. Postanowienia ogólne.

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.kupkrzeslo.pl (dalej: „Sklep Internetowy”) za pośrednictwem, którego Klient może składać zapytania o ofertę lub zamówienia mające na celu zawarcie umowy sprzedaży towarów wskazanych w Sklepie Internetowym.

1.2. Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę PHU Grant Jerzy Kaczanowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Czerwony Dwór 1, zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEIDG, NIP:584-167-62-99; REGON: 193086575 (dalej: „Sprzedawca”). Miejsce prowadzenia działalności: Gdańsk, Droszyńskiego 15.

2. Procedura zawarcia umowy sprzedaży.

2.1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet i telefonicznie, oraz za pomocą poczty elektronicznej.

2.2. Kontakt z Sprzedawcą oraz składanie zamówień realizowane jest przez stronę internetową www.kupkrzeslo.pl, telefonicznie pod numerem tel. 58 342 79 13, 533 900 401 w godzinach określonych w zakładce „Kontakt”.

2.3. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.kupkrzeslo.pl, dokonać wyboru towaru i jego kolorystyki, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty i informacje zawarte na stronie internetowej.

2.4. Dla Klientów zdecydowanych przygotowaliśmy opcję "Złóż zamówienie" z obowiązkiem zapłaty, gdzie mogą Państwo szybko i sprawnie dokonać transakcji wybierając formę płatności, wypełniając dane do dostawy oraz dane do faktury. Wysłanie formularza „Zamawiam" i potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu, pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

2.5. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia odbywa się poprzez przesłanie wiadomości mailowej przez Sklep Internetowy, zawierającej ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia oraz kontakt telefoniczny pracownika Sklepu Internetowego.Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane przez Konsumenta dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości.

2.6. W przypadku przesłania formularza „Zapytaj o produkt” w ciągu 20 minut skontaktujemy się z Państwem, aby sprecyzować szczegóły zamówienia oraz warunki dostawy. Formularz „Zapytaj o produkt” znajduje się przy każdym produkcie. Kontakt nastąpi w godzinach pracy naszej firmy.

2.7. Wysłanie formularza „Zapytaj o produkt” nie niesie za sobą konieczności zakupu. Jest dla nas informacją o Państwa zainteresowaniu naszą ofertą i sygnałem do kontaktu w celu udzielenia dalszych informacji o produktach i warunkach transakcji. Po telefonicznym uzgodnieniu warunków transakcji i ich akceptacji przez Klienta, pracownik sklepu potwierdzi przyjęcie zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Dodatkowym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest przesłanie wiadomości mailowej przez Sklep Internetowy, zawierającej ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.

2.8. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

2.9. Korzystanie ze sklepu internetowego kupkrzeslo.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2.0. Prezentowane kolory tapicerek mogą nieznacznie różnić się od kolorów rzeczywistych. Zależeć to może od ustawienia monitora komputerowego.

2.01.Materiały umieszczone w sklepie internetowym mogą być używane wyłącznie w celach informacyjnych. Zawarte na witrynie informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zdjęcia widniejące przy opisach produktów są umieszczone w celach poglądowych i mogą nie odzwierciedlać dokładnego wyglądu produktu.

3. Realizacja dostaw.

3.1. Dostawa towarów do Klienta odbywa się transportem własnym lub przesyłką kurierską na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, w dni robocze (poniedziałek – piątek).

3.2. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu przekazania przesyłki do przewoźnika realizującego dostawę. Dostawa towarów realizowana jest w terminie od 1 do 28 dni (w zależności od modelu), uwzględniane są tylko dni robocze.

3.3. Koszt dostawy znajduje się przy wyborze płatności.

3.4. Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem. W przypadku uszkodzenia paczki lub jej zawartości należy z kurierem sporządzić protokół szkody.

3.5. Potwierdzając odbiór przesyłki Klient uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.

3.6. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji lub anulowania zamówienia z przyczyn od kupkrzeslo.pl niezależnych o czym zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

4. Formy płatności.

4.1. Za zakupy w naszym Sklepie Internetowym, Klient (Konsument) może zapłacić w następujący sposób: 

- przelew bankowy (w formie przedpłaty lub z odroczonym terminem płatności)

- płatność online (karta płatnicza, karta kredytowa, przelew z rachunku)

4.2. Forma płatności jest każdorazowo potwierdzana przez pracownika sklepu przy przyjęciu zamówienia do realizacji.

4.3  Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PAYPRO S.A.

4.4  Operatorem kart płatniczych jest PAYPRO S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

4.5  Dostępne są płatności kartami Visa i Mastercard, Blik, przelew natychmiastowy.

 

5. Reklamacje.

5.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad i odpowiada wobec Konsumenta, za niezgodność towaru z umową.

5.2. Towary objęte są gwarancją wskazaną w opisie każdego produktu.

5.3. Jeżeli towar jest wadliwy, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamacje należy złożyć drogą telefoniczną bądź mailową: reklamacje@kupkrzeslo.pl. W zależności od rodzaju wykrytej wady konsultant Sklepu poinformuje Klienta telefonicznie o dalszym przebiegu procedury reklamacyjnej (w szczególności o procedurze wymiany towaru lub jego części bądź usunięcia wad).

5.4. .Gwarancja obejmuje wady materiałowe, konstrukcyjne, mechanizmów. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

5.5. Dowód zakupu jest podstawą do realizacji gwarancji.

5.6. .Czas realizacji reklamacji jest zależny od producenta. O czasie trwania realizacji reklamacji Konsument zostanie powiadomiony indywidualnie przez Sklep kupkrzeslo.pl.

6. Prawo odstąpienia od umowy.

6.1. Tylko Konsumenci- osoby fizyczne dokonujące ze Sprzedawcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, mają prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Przedsiębiorcy (w tym firmy jednoosobowe)- Nie przysługuje im prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny, chyba że strony postanowią inaczej w umowie. W przypadku transakcji B2B, wszelkie zwroty towarów lub reklamacje są możliwe tylko na warunkach ustalonych indywidualnie w umowie.

6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, pocztą elektroniczną lub oświadczenie złożone telefonicznie). Oświadczenie powinno być wysłane na adres: PHU Grant ul. Czerwony Dwór 1 , 80-383 Gdańsk, przesłane mailowo na adres: zwroty@kupkrzeslo.pl, lub złożone telefonicznie pod numerem kontaktowym: 58 342 79 13, 533 334 464 . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6.3. Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Pobierz Formularz (kliknij)

6.4. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później jak 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, nie wcześniej jednak jak w dniu otrzymania zwróconego towaru. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych form płatności, jakie zostały prze Państwo użyte w pierwotnej płatności, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę (np. przelew bankowy w przypadku płatności za pobraniem).

6.5. Zwrotu należy dokonać niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Towar proszę dostarczyć pod adres: PHU Grant ul. Droszyńskiego 15 Gdańsk.

6.6. W przypadku odstąpienia od umowy koszt odstąpienia od umowy ponosi Konsument.

6.7. Towar, który został wykonany pod indywidualne zamówienie Konsumenta, nie podlega zwrotowi.

6.8. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dotyczy to również opakowania.W przypadku uszkodzonego opakowania sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów nowego opakowania towaru.

6.9. W przypadku braku kserokpii dowodu zakupu zwroty nie będą uznawane.

7.Ochrona danych osobowych.

7.1.Wysyłając formularz rejestracyjny Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w tym formularzu w celu wykonywania czynności związanych z obsługą zamówień, których stroną jest Klient, zgodnie z "Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych", Dz.U. Nr 133, poz. 883.

7.2. Wszelkie dane osobowe podane przez Klienta(Konsumenta) nie będą udostępniane osobom trzecim zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych, o której mowa wyżej.

8. Informacje o cookies.

8.1.Czym są pliki „cookies”?  Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron sklepu internetowego. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę sklepu internetowego dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony sklepu internetowego z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

8.2. Do czego używamy plików „cookies”? Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron sklepu internetowego do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron sklepu internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze sklepu internetowego co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

8.3. Jakich plików „cookies” używamy? Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” - „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony sklepu internetowego lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

8.4. Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe? W plikach „cookies” nie przechowywane są żadne dane osobowe. Usuwanie plików „cookies” Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie sklepu internetowego.

9. Celem i podstawą przetwarzania danych jest:

  Dostarczenia towaru, wystawienia faktury odebrania ceny sprzedaży – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, dalej „RODO”;

Wykonana obowiązków z zakresu rękojmi i gwarancji - podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

Dochodzenia roszczeń - podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należności;

Udzielenie odpowiedzi na zadane nam pytanie, przedstawienie oferty w odpowiedzi na Państwa zapytanie lub nadania sprawie biegu, jeżeli zwrócisz się do nas z jakimś wnioskiem. W tym wypadku podstawą prawną przetwarzania będzie prawnie uzasadniony cel jakim jest prowadzenie korespondencji i odpowiadanie na zadane nam pytania (art. 6 ust. 1 lit f) RODO);

Archiwizowania dokumentów - podstawą prawną jest art.6 ust. 1lit C) RODO gdy obowiązek archiwizowania jest wymagany i określony w czasie przepisami prawa lub art. 6 ust. 1 lit f) RODO gdy przechowywania dokumentów przez cały czas możliwy do dochodzenia roszczeń z tytułu umowy stanowi prawny interes PHU GRANT Jerzy Kaczanowski jako administratora .

 

 Podczas realizowania działań administrator nie podejmuje żadnych decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które mogłyby wywoływać skutki prawne lub w inny sposób istotnie wpływać na osoby których dane dotyczą. Korzystamy z plików cookies do celu analizy aktywności internetowej lecz w ramach tych czynności staramy się nie gromadzić danych osobowych ani żadnych informacji pozwalających na ustalenie twojej tożsamości.

 

Dane będą przechowywane:

 

 Umowy, listy przewozowe, ogólne warunki umowy, faktury – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym zaktualizował się obowiązek podatkowy;

 Dane w zakresie wykonania obowiązków z zakresu rękojmi i gwarancji będą przetwarzane przez 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.

 

 Administrator przetwarza dane w następującym zakresie: imię i nazwisko, nazwa, adres zamieszkania, adres siedziby, adres prowadzenia działalności, numer telefonu, adres mailowy, numer rachunku bankowego, właściwość urzędu skarbowego, NIP, Regon, dane dotyczące przedmiotu zamówień zawarte na fakturach.

 Dane mogły zostać również przekazane przez podmioty, u których dokonali Państwo zakupu towarów przez nas dostarczanych. Kategorie tych danych to: imię, nazwisko, nazwa, adres, siedziba, numer telefonu, email.

 

Nie przekazujemy danych do państw trzecich.

 

2.8. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

10. Postanowienia końcowe.

9.1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

9.2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

9.3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

9.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

9.5. Sklep kupkrzeslo.pl zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu.

9.6. We wszystkich sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl